اسکن عکس خانوادگی به فایل


اسکن عکس خانوادگی به فایل

عکس ، اسلاید و نگاتیو را برای همیشه زنده نگهدارید !

اسکن فیلم های قدیمی در قالب های مختلف مانند اسلاید، نگاتیو و پوزیتیو (negative , positive , slide) می تواند بهترین و شاید تنها راه برای حفظ و نگهداری خاطرات قدیمی و دیجیتالی سازی آن ها باشد. نگهداری طولانی مدت عکس ها و اسناد قدیمی چه از جنس نگاتیو چه از جنس پوزیتیو چه از جنس اسلاید، حتی در پاکت های مخصوص نیز ممکن است باعث آسیب های مختلف مانند ایجاد خط و خش های مختلف و یا تغییر رنگ های ناخواسته شود از این رو اسکن این موارد می تواند علاوه بر جلوگیری از این عوامل ناخوشایند پلی برای انتقال این موارد به دنیای دیجیتال شود.

کیفیت و قیمت مناسب :

اعتقاد داریم که از جدیدترین دستگاه ها و تکنولوژی روز دنیا جهت اسکن عکس های شما استفاده کنیم و با قیمت مناسب در خدمت مشتریان عزیز باشیم .

 

امنیت و گارانتی :

ما همواره مشتریان را از خانواده خود دانسته و در حفظ و نگهداری امانت آنها ، با استفاده از پرسنل خانوادگی ( اپراتور خانم )در محیطی کاملا قرنطینه ، با استفاده از دستگاهها تجهیزات حرفه ای عکس های شما را به دیجیتال تبدیل نموده و هیچگونه کپی و یا نسخه ای از آنها ایجاد نمی شود و عکس ، اسلاید ، نگاتیو صحیح و سالم همراه با نسخه دیجیتال خدمت مشتریان عزیز تقدیم می گردد.

 

فیلم و نوارهای خانوادگی شما یک دنیا نوستالوژی هستند و پر از خاطرات قشنگ !
فرصت را از دست ندهید ، همین الان شروع کنید و خاطرات شیرین خود را زنده کنید !

 

مبلغ قابل پرداخت 3,600 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 24

شیراز – میدان قائم ( اطلسی ) – روبروی هتل اطلس – طبقه زیرین ساختمان صدف

کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به خانه تبدیل شباهنگ محفوظ است .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما